بهبود فضای کسب و کار

به صورت ضعيف اما قابل تشخيص، فضاي كسب و كار بهتر ميشود

بهبود فضای کسب و کار

?هدف اين سایت ثروتمند كردن شماست ، شما فقط وقتی ثروتمند تر ميشويد كه در معرض داده هائی واقع شويد كه مبتنی باشد بر راهكار و اميد ، در اين سایت فقط محتواهائی توليد ميشود كه راهكار و اميد را در شما زنده نگه دارد.

?دهها سایت و خبرگزاری وجود دارد كه اخبار منفی توليد می كنند ، برای دريافت تحليل هائی كه اميد به سرمايه گذاری را در شما نابود می كند به اين خبر گزاری ها و سایت ها مراجعه كنيد ، به كمك تحليلی كه به شما در حوزه كسب و كار انرژی منفی می دهد شما ثروتمند تر نميشويد حتی اگر درست باشد كه بعضا درست هم هست.

?در اين سایت به اين پرداخته نميشود كه دولت تا چه اندازه فاسد است ؛ گوش مردم از اين حرف ها پر است ، در اين سایت به اين پرداخته ميشود كه با توجه به همه محدوديت هاب موجود و فساد رايج ، چگونه می توان در كسب و كار موفق تر بود ، پرداختن به فساد دولت برای شما نان و آب نميشود. اين خبرگزاری ها و سایت ها به شما ياد نمی دهند در كسب و كار خود چگونه موفق تر باشيد.

?رونق و ركود در ايران به قيمت نفت بستگی دارد وقتي قيمت نفت در ايران حداكثری ميشود كسب و كار وارد فاز رونق ميشود و وقتی نفت سقوط می كند ركود ميشود ، ٨٠ درصد ريشه رونق و ركود به همين يک عامل بستگی دارد.

?نفت از بشكه ای ١٠٥ دلار در سال ٩٢ به بشكه ای ٣٥ دلار در سال ٩٤ سقوط كرد و اكنون ٦٢ دلار است، به صورت قطعی اقتصاد جهانی از فاز نفت ارزان ( نفت ٣٥ دلاری ) عبور كرده است، حتی اگر نفت ٦٢ دلاری امروز به كانال ٥٠ دلار سقوط كند ما مجددا به دوران نفت ارزان ٣٥ دلاری باز نمی گرديم و اين برای فضای كسب و كار ايران خبر اميدوار كننده ايست

?به صورت ضعيف اما قابل تشخيص ، نفت ٦٢ دلاری به پويا تر شدن فضای كسب و كار می انجامد ، اينها نشانه های رونق نيست اما به تحقيق نشانه اقتصاد مبتنی بر نفت ٣٥ دلاری هم نيست ، اوضاع كمی و تا اندازه ای بهتر ميشود!؟

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید