موفقیت در بیزینس

تعریف ده بعدی که باید در آن بی نظیر باشید

تعریف ده بعدی که باید در آن بی نظیر باشید

ما نگاهی ده بعدی به هر مسئله کلیدی اقتصاد داریم .

ثروتمند کسی است که بر اساس ده بعد تصمیم می گیرد و فقیر یک بعدی تصمیم می گیرد .

نگاه ده بعدی یعنی چه ؟ از بعد اول که نگاه کنید به این نتیجه می رسید که این کار سود دارد ، از بعد دوم که نگاه کنید انجام آن کار زیان دارد ، از بعد سوم که نگاه کنید این کار سود دارد اما شما مهارت انجام آن را ندارید.

از دید چهارم که نگاه کنید ، تجربه کاری لازم در آن حوزه را ندارید ( هر کس که وارد حوزه ای شود و حداقل دو سال زیر نظر یک آدم موفق در آن رشته کار نکرده باشد ورشکست میشود ) ، از بعد پنجم که نگاه کنید اگر به رفتار بزرگان بازار در آن رشته اشراف نداشته باشید و ندانید استراتژی فروش آنها در یک ماه گذشته چه تفاوتی با ماه قبل داشته به سادگی قربانی میشود .

از بعد ششم ، شما باید توزیع ریسک بدانید و ٩٠ درصد ورشکست میشوند چون توزیع ریسک نمی دانند ، از بعد هفتم شما باید تامین مالی بدانید و عمده افراد از بازار حذف میشوند چون تامین مالی نمیدانند ، از بعد هشتم شما کالا یا خدماتی باید ارائه دهید که مردم بخرند نه اینکه بخواهید بفروشید ، ٩٩ درصد مسکن تولیدی را مردم نمی خرند .

از بعد نهم قیمت گذاری شما باید درست باشد و کم نیستند فعالیتی که امروز کم فعال اند چون قیمت گذاری آنها غلط است ، از بعد دهم طول عمر ٩٠ درصد کسب و کار ها پنج سال است و در پنج سال باید سرمایه بازگردد و بعد از پنج سال باید تعطیل کنند اما همچنان به فعالیت ادامه می دهند.

در همه موارد کانال مسائل کلیدی را از ده بعد بررسی می کند و سه ماه یکبار آن تحلیل را بروز میکند .

لطفاً به هنگام اظهار نظر در مورد مطالب کانال ، بنویسید ده بعدی که در یک موضوع به آن پرداخته شده چه نقاط قوت یا ضعفی دارد ، در ٩٨ درصد موارد فقط از یک بعد مطالب قضاوت و نقد میشود اگر در تصمیم گیری شخصی هم همین طور عمل کنید آدم ثروتمندی نخواهید شد .

ما را بر اساس ده فاکتور قضاوت کنید و نه یک فاکتور .

تیم تحقیق محمد حسین ادیب