فعالیت در بازار

چه کنیم تا در بازار باقی بمانیم

چه کنیم تا در بازار باقی بمانیم ؟

همه مقالات بوسيله تيم تحقيق محمد حسين اديب نوشته ميشود و غالبا هر ٩ نفر در نوشتن مقاله دخيل اند نوشتن نام محمد حسين اديب به عنوان نويسنده ، صرفا براي پذيرش مسئوليت سنگين حقوقي مطالب است !

وقتی قیمت یک مغازه معادل اجاره ۳۰ ساله آن است اجاره مغازه خوب تر از خرید مغازه است و وقتی اجاره مغازه در یک نقطه نا مرغوب ۳۰ درصد اجاره در یک نقطه مرغوب است ، مغازه در مکان نامرغوب خوب تر از اجاره در مکان مرغوب است و اگر گفته شود مغازه در مکان نامرغوب به افت فروش منجر میشود پاسخ این است که باید بازاریابی را جایگزین فروش کرد در فروش ، مشتری به سراغ فروشنده می رود و در بازاریابی فروشنده به سراغ مشتری می رود ، بازار تشنه جنس ارزان تر است و باید فروشنده ، مشتری طالب جنس ارزان تر را بیابد ، ثروتمند کسی است که این دسته از مشتریان را می یابد و فقیر کسی است که فقط در مناطق مرغوب تجاری قادر به فروش است ، این بحث شامل دفتر کار هم میشود .

کسانی در بازار کار می مانند که سرمایه گذاری یا هزینه کمتری در املاک تجاری انجام مي دهند .

فعال اقتصادی موفق کسی است که املاک تجاری بیشتر از ده درصد کل ارزش سرمایه گذاری او را تشکیل نمي دهد یا اگر مالک نیست اجاره مغازه یا دفتر کار معادل کمتر از ۵ درصد فروش ماهانه اوست .

کسانی که با این الگو منطبق نیستند کم فعال شده و در آستانه حذف از بازارند و یا اگر فعال هستند ادامه فعالیت توجیه اقتصادی ندارد .

البته ادامه فعالیت ۷۰ درصد از فعالین اقتصادی فاقد توجیه اقتصادی است .

نوع تفكر خود را در خصوص املاك تجاري تغيير دهيد .