تحلیل نوع تفکر پیش خرید کنندگان خودرو

تحلیل نوع تفکر پیش خرید کنندگان خودرو

یک -ششصد ساعت در یوتیوپ از ویدئو های ما در ٢۴ ساعت بازدید شده ، ویدئو بطور متوسط ٣٠دقیفه ، متوسط زمان بازدید هر ویدئو یک دقیقه و ٧ ثانیه
دو – این درست مثل این است که یک مقاله ی ٣٠ صفحه ای  با خواندن صفحه اول ، قضاوت و بعد تصمیم گرفته شود
سه – کسانی که با خواندن یک دقیقه و  ٧ ثانیه ، خود را بی نیاز از ادامه مطالعه  می دانند ؛ خیلی مسلط شدن به تصمیم گیری مالی را دست کم گرفته اند

چهار – از این افراد یک دقیقه و  ٧ ثانیه ای ؛ به عنوان طعمه ؛ بازار سازان استفاده می کنند اینها بهترین طعمه هستند برای خرید ریسک های اقتصاد
پنج – فعالین اقتصادی زیان های خود را به اینها می فروشند
شش – دو مثال : بانکها به عنوان طعمه از اینها استفاده کردند و اگر تورم در نظر گرفته شود ، سپرده گذاران بزرگترین طعمه اقتصاد در پنج سال گذشته بودند
هفت – یک میلیون نفر خودرو را با دلار ٢٠٠ هزار تومان پیش خرید کردند  ، سرمایه گذاری در انرژی پاک در دنیا در سال گذشته بیشتر از سرمایه گذاری در بخش نفت بوده است

هشت – سالانه ده درصد از وزن نفت در تامین سوخت جهان کاسته میشود و اتومبیل های بنزینی جمع میشود
نه – در ایران برای خرید اتومبیل های بنزینی که در جهان جمع می‌شود با دلار ٢٠٠ هزار تومان صف می بندند ، کافی است که با عده ای دلال در مورد قیمت خودرو بازار گردانی کنند که می کنند فضا ایجاد میشود و برای خرید ازدحام میشود
ده – اینهایی که با یک دقیقه و ٧ ثانیه به تحلیل می رسند ، همان هایی هستند که سپرده بانکی آنها با تورم دارد هیچ میشود و برای خرید دلار ٢٠٠ هزار تومانی صف می بندند ، اینها اقتصاد را خیلی دست کم گرفته اند در فاز بعد اقتصاد آنها را دست کم می گیرد البته این گروه عامل پول سوزی هستند و با عملکرد خود ، از شدت تورم می کاهند و به عنوان تعدیل کننده تورم ، نقش مثبت ایفا می کنند اگر اینها نبودند تورم شتاب بسیار بیشتری داشت.