پیش بینی تورم در خصوص مسکن

با سرمایه در گردش خود نوسان گیری از تورم نکنید

با سرمایه در گردش خود نوسان گیری از تورم نکنید (قسمت اول)

اصل اول : سرمایه در گردش خود را کیلوئی ، مقداری ، تناژی، حجمی و نه ریالی ثابت نگهدارید ، با سرمایه در گردش خود ریسک نکنید.

اصل دوم : نوسان گیری با ٣٠ درصد سرمایه در گردش

می خواهید از تورم نوسان گیری کنید حد اکثر با ٣٠ درصد از سرمایه در گردش نوسان گیری کنید .

اصل سوم : اگر ده درصد ضرر کردید نوسان گیری را متوقف کنید.

اصل چهارم : در صورت رعایت سه اصل فوق شما فقط ٣ درصد از سرمایه در گردش را ضرر می کنید.

دیروز مشاوره ای داشتم که می گفتند پنجاه درصد سرمایه در گردش خود را از دست داده اند فعال اقتصادی اگر به اصول فوق پایبند باشد هر گز بیش از ٣ درصد از سرمایه در گردش خود را از دست نمی دهد.

عدم مقایسه با بیزینس های داغ

در مورد سرمایه در گردش مدام آن را با داغ ترین بیزینس مقایسه نکنید و نخواهید سرمایه در گردش را به کالاهایی که داغ ترین بیزینس است تبدیل کنید.

نمونه برزیل :
در برزیل بر اساس تحقیق انجام شده در فقط یک بار از ده بار کسانی که روی سرمایه در گردش ریسک کرده اند موفق بوده اند. بدانید فقط یک بار در ده بار موفق می‌شوید این یعنی ریسک حداکثری .

محمد حسین ادیب :انسان ها با عینک خودشان به حرف های دیگران گوش می دهند ، ممبر های کانال با عینک خودشان تحلیل های کانال را متوجه میشوند لذا وقتی مطالب محمد حسین ادیب را تأیید می کنند در واقع عینکی که با آن دنیا را می بینند را تائید کرده اند و این ارتباطی به تائید محمد حسین ادیب ندارد ، لطفا در بخش هائی که در اینستاگرام ، ممبر ها اظهار نظر می کنند من را تائید نکنید ، من تائید های شما را قبول ندارم ، شما جهت نگاه خودتان را به دنیا تائید می کنید . آنچه که من می گویم یک مطلب است و فهم دیگران از آن مطلبی دیگر . شما برداشت خودتان را از حرف های من ، به جای مطالب من مطرح می کنید. جالب است که این برداشت ها به شدت با هم مغایر هم هست.

محمد حسین ادیب